Ook in 2026 bedenken we weer nieuwe tochten. We wandelen iedere 2e en 4e dinsdag van de maand.

Onze wandelingen zijn tussen de 15 en 20 km. Meestal zijn we met een groep van 14 tot 18 deelnemers. We lopen overwegend buiten de stad en lunchen onderweg in een café/restaurant. We lopen in een stevig tempo.

Soms is er een mogelijkheid om een wandeling in te korten omdat er onderweg een OV verbinding is. Wij noemen dit de escape.  

Aanmelden
Wil je meelopen op dinsdag? Stuur dan een mail ter attentie van Joy naar  wandelen@rozestadsdorp.amsterdam
Je komt dan op de mailinglijst. Zo blijf je vanzelf op de hoogte van onze wandelingen op dinsdag.

Vriendelijke groeten van Maggy, Joy en Trees.