In 2020 hadden we 7 bijeenkomsten. Het comite bestond uit: Henny, Linda, ErikS en Maggy.

Dinsdag 6 oktober 2020

Hebben we gegeten in Nieuw-Sloten bij eetcafé Thijs.

Dinsdag 1 september 2020

Hebben we gegeten aan de Sloterplas bij een mediterraans restaurant.

Dinsdag 11 augustus 2020

We hebben een picknick gehouden in het Sloterpark.

Dinsdag 7 juli 2020

We hebben een fietstochtje gemaakt vanaf de Sloterplas naar de Fruittuin van West.

Dinsdag 3 maart 2020 – Fotoquiz in het 'Nivon Honk'

Voor deze keer hadden we een 'fotoquiz' op het programma staan. Ieder nam een jeugdfoto van zich zelf mee en aan de hand hiervan raadden we wie het is en vertelden we over onze herinneringen aan vroeger.

Donderdag 6 februari 2020

We waren uitgenodigd voor een bezoek aan de Kruispost aan de Oudezijds Voorburgwal 129 in de oude Binnenstad van Amsterdam. Daar kregen we een rondleiding waarbij van alles werd verteld over deze organisatie en wat zij kunnen betekenen voor mensen die een beroep op hen komen doen. De Kruispost biedt medische en psychosociale zorg aan mensen die in de reguliere zorg geen hulp kunnen vinden: onverzekerden, daklozen en (uitgeprocedeerde) asielzoekers.

De medische hulp is vergelijkbaar met die van een huisartsenpraktijk. Er wordt ook de mogelijkheid geboden een beroep te doen op maatschappelijk werk. Kruispost bestaat sinds 1983 en wordt gedragen door Oudezijds 100 en de Johanniter Orde in Nederland. Het werk wordt mogelijk gemaakt door de inzet van pro deo hulpverleners.

Dinsdag 7 januari 2020: – Nieuwjaarsbijeenkomst

Maggy had ons uitgenodigd voor een buffet thuis. Ook was er weer gelegenheid om samen enkele gezelschapsspelen te doen.